logo_usrides_export_color

PYTANIA I ODPOWIEDZI DOTYCZĄCE ZAKUPU I SPROWADZENIA AUTA Z USA

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Najłatwiej skontaktować się z nami i przedstawić nam preferencje, dotyczące samochodu. Na pewno uda nam się wybrać coś odpowiedniego.
Na to pytanie, nikt nie jest w stanie udzielić odpowiedzi. Samochody sprzedawane są najczęściej w formie licytacji. Nasz zespół może jedynie ocenić maksymalną kwotę, do jakiej opłaca się licytować dany samochód.
Oczywiście, udostępniamy taką opcję. Rzeczoznawca w USA/Kanadzie może udać się na miejsce i wykonać ekspertyzę (prostą lub szczegółową, w zależności od Państwa preferencji). Taka opcja jest bardzo często wybierana przez klientów, zainteresowanych samochodami po powodzi lub z uszkodzeniami mechanicznymi/podwozia.
Aby zarejestrować samochód sprowadzony zza oceanu, musi on posiadać odpowiedni tytuł własności (tzw. TITLE).
Należy poszukiwać aut z TITLE takimi jak: Salvage, MV-907A ,REBUILDABLE, REPAIRABLE nadają się one do rejestracji w Polsce.
Samochody uszkodzone, które są przez nas sprowadzane, pochodzą z licytacji i firm ubezpieczeniowych w USA i Kanadzie. Auta przed wypadkiem były najczęściej w bardzo dobrym stanie. Unikaj zakupów od osób prywatnych – takie samochody często są kupowane jako bardzo mocno uszkodzone, następnie są lekko „upiększane” i ponownie sprzedawane. Oczywiście posiadamy możliwość zweryfikowania, czy dany samochód ma już jakąś historię szkodową i czy był już sprzedawany na aukcji w USA.
Jest to kwota zależna od marki i modelu danego samochodu, dostępności i cen części oraz jakości naprawy. Warto, przed sprowadzeniem zasięgnąć opinii mechanika, dotyczącej wyceny naprawy danego samochodu. Oczywiście taka wycena rzadko będzie w 100% trafna – jest wiele zmiennych, a na zdjęciach nie zawsze wszystko widać. Lepiej jednak znać kwotę, której mniej więcej możemy się spodziewać, niż nie znać żadnej!
Płatności kaucji dokonuje się za pośrednictwem przelewu na nasze konto bankowe lub gotówką w siedzibie firmy. Możliwa jest płatność w walutach: PLN, USD, EUR. Płatność za auto i transport w USA oraz wszelkie prowizje i kontener, następuje na nasze konto w USA. Płatność za opłaty celne, następuje do agencji celnej w EURO, transport do Polski i ew. wycena rzeczoznawcy, czy tłumaczenie dokumentów, już w złotówkach.
Tak, posiadamy swój warsztat samochodowy na terenie Krakowa oraz współpracujemy z innymi, zaprzyjaźnionymi serwisami. Wykonujemy zarówno naprawy mechaniczne, blacharskie, jak i lakiernicze.